>
Vásárlási feltételek! (a vásárlási feltételek elfogadása kötelező, erre a rendelés elküldésénél van lehetőség! A nem elfogadás esetén a rendelés érvénytelen) ------------------------------------------------------------------- Általános Szerződési Feltételek Vásárlói Tájékoztató Tisztelt Vásárló! Ön a MAKAI Rugókészítő Kft. által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket olvassa. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben az általános szerződési feltételek minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A vállalkozás adatai: Név: MAKAI Rugókészítő Kft. Székhely: 1174 Budapest, Régivám köz 37-40. Telephely: 1082 Budapest, Baross u.59. Adószám: 12774711-2-42 Cégjegyzékszám: 01-09-955261 Számlavezető bank: MBH Bank Nyrt. Számlaszám: 64400044-10400353-00000000 Képviselő: Makai Mónika ügyvezető Elérhetőségre vonatkozó adatok: Telefon: +361/253-0720 +3670/583-9242 (mindkét telefonszám elérhetősége: hétköznapokon 6:00-14:30 között) Fax: +361/253-0719 Webolal: www.rugokeszites.hu www.rugoshop.hu E-mail: makairugo@gmail.com makai.rugoshop@gmail.com Levelezési és panasz bejelentés címe: 1174 Budapest, Régivám köz 37-40. Adatvédelmi tájékoztató A MAKAI Rugókészítő Kft., a továbbiakban Társaság az adatkezelést az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény szabályainak megtartásával kezeli. A Társaság az online értékesítési tevékenységével kapcsolatosan, szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, a szerződésből származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezeli a vásárlók / regisztrált felhasználók személyes adatait - név, lakcím, elérhetőség (telefon, email), számlázási cím -, valamint a szolgáltatás igénybevételének időpontjára, időtartamára és helyére - szállítási cím - vonatkozó adatokat. A Társaság a szolgáltatás nyújtása céljából kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához technikailag elengedhetetlenül szükségesek. A Társaság a kezelt adatokat töröli a szerződés létrejöttének elmaradása, a szerződés megszűnése, a számlázás, valamint a teljesítéssel kapcsolatos követelések érvényesítését követően. A Társaság a szolgáltatása hatékonyságának növelése, az igénybe vevőknek címzett elektronikus hirdetés vagy egyéb címzett tartalom eljuttatása, piackutatás céljából - hírlevél szolgáltatásra - csak az adatkezelési cél előzetes meghatározása mellett és az igénybe vevő hozzájárulása alapján kezelhet. Az e célból kezelt adatokat törölni kell, ha az adatkezelési cél megszűnt, vagy az igénybe vevő így rendelkezik. Az Öntől kért adatokat hatóságok, bíróságok részére erre vonatkozó kötelezés, vagy erre vonatkozó jogszabályi előírások esetén adjuk át. Az adatok megismerésére jogosult a szállítást végző cég, a szállítás teljesítéséhez szükséges mértékben. A vásárló kérelmezheti a Társaságtól - tájékoztatását személyes adatai kezeléséről, - személyes adatainak helyesbítését, - személyes adatainak törlését. Ha a vásárló a személyes adatai törlését kéri, és a törölni kért személyes adat(ok) nélkül a Társaság a megrendelést teljesíteni nem tudja, ebben az esetben a személyes adat törlésével elveszti a vásárló a jogosultságát a megrendelést teljesítéséhez. Ha korábban megrendelést küldött el, akkor a megrendeléshez az elküldés pillanatában érvényes adatok lettek csatolva. A megrendeléshez kapcsolt személyes adatairól tájékoztatást, ezek módosítását vagy törlését a Társaságnál személyesen, telefonon vagy e-mailben kezdeményezheti. Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 10 napon belül, közérthető formában, a regisztrált felhasználó erre irányuló kérelmére írásban megadja a tájékoztatást. Ha a regisztrált felhasználó kérelmét jogosnak találja, akkor haladéktalanul intézkedik a személyes adatainak helyesbítése vagy törlése érdekében. Ha a regisztrált felhasználó nem elégedett a Társaság válaszával, akkor személyes adatai védelméhez való jogát polgári bíróság előtt érvényesítheti, továbbá a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz ( www.naih.hu/kapcsolat.html ) fordulhat. A webáruházban megvásárolható termékek: A webáruházban megvásárolható termékeket kategóriákra bontva találja meg a ,,RENDELHETŐ TERMÉKEK” között. A különböző típusú rugókat a huzalvastagságuk szerint osztályoztuk. A terméklistáról kiválasztott termék nevére kattintva elérhetők a termék paraméterei (mérete, ára, egyéb információk). A termékeket bemutató képek bizonyos esetben a rugók menetszámát tekintve eltérhetnek a ténylegestől. Ezeknél a termékeknél a képek melletti infókban ,, A fent látható kép illusztráció” szöveg jelenik meg. A vásárlás menete: A www.rugoshop.hu weboldalon történő vásárlás nem igényel előzetes regisztrációt. Megrendelés esetén a számlázáshoz és postázáshoz szükséges adatok megadása és a vásárlási feltételek elfogadása elengedhetetlen. Rendelések feladására a hét bármely napján lehetősége van, de azokat csak munkanapokon tudjuk feldolgozni. Esetleges zárva tartásainkról a nyitó oldalon jól látható helyen tájékoztatni fogjuk. A terméket a ,,KOSÁRBATESZEM” gombra kattintva tudja kiválasztani, ahol még ezt megelőzően, de ezután is lehetősége van a darabszám megadására vagy módosítására a ,,DB” gombra kattintva. Innen visszaléphet és folytathatja a vásárlást, törölheti kosarának tartalmát vagy tovább léphet a rendelés folyamatában. A számlázási és szállítási adatok megadása után, kiválaszthatja, hogyan szeretné átvenni az árut és lehetősége van megadni egyéb információkat, akár a termékkel, akár a szállítással kapcsolatban. A ,,RENDELÉS KÜLDÉSE” gombbal véglegesíti rendelését. Rendelésének jóváhagyása előtt, kérjük mindig olvassa el a vásárlói tájékozatót! Ajánlati kötöttség, megrendelés visszaigazolása: A megrendeléseket minden esetben elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazoljuk. Amennyiben a leadott rendeléséről semmilyen visszajelzést nem kap, kérjük vegye fel velünk telefonon vagy e-mailen a kapcsolatot! Ha nem kapja meg legkésőbb 48 órán belül a visszaigazolást, ebben az esetben mentesül az ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt terméket nem köteles átvenni. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A megrendelés visszaigazolása tartalmazza a megrendelés során megadott adatokat, így a vevő adatait, szállítási helyet, számlázási címet, megrendelt termék(ek) megnevezését, árát, a választott fizetési és szállítási módot, a szállítás költségét, a rendelés azonosító számát, valamint a vásárló rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit. A megrendelés visszaigazolásától számított 5 munkanapon belül megkezdjük a készleten lévő termékek összekészítését. Készlethiány esetén tájékoztatást küldünk a várható gyártási határidőről, mely után megerősítheti rendelését vagy elállhat tőle. Szerződés létrejötte és megszűnése: A felek között a szerződés a megrendelés elfogadásával, visszaigazolásával jön létre, és a szerződés teljesítésével – a vételár megfizetésével és a megrendelés szolgáltatásával - szűnik meg. A szerződés magyar nyelven jön létre. A szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény szabályai vonatkoznak. A Társaság és fogyasztó által kötött szerződésekre alkalmazni kell továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletet. Jelen szerződés a Társaság által nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal. Az Általános Szerződési Feltétel a a felek között létrejött elektronikus úton megkötött szerződés részét képezi. Az Általános Szerződési Feltétel letölthető az alábbi linkről: Itt töltheti le! A termékek ára: A termékeknél feltüntetett vételárak forintban értendők és az áfát tartalmazzák. Szállítás: Kizárólag belföldre szállítunk. A megrendelt áru átvételére a GLS futárszolgálat és Magyar Postán keresztül, vagy személyesen van lehetősége. A rendelés összekészítéséről a szállítást megelőző napon e-mailben értesítést kap a futárszolgálattól, személyes átvétel esetén, telefonon értesítjük. Személyesen szaküzletünkben a 1082 Budapest, Baross u.59. szám alatt hétköznapokon 8:00- 16:30 között vagy műhelyünkben 1174 Budapest, Régivám köz 37-40. alatt hétköznapokon 6:00-14:30 között. Személyes átvétel választása esetén telefonos értesítést kap a csomag átvételéről. A kiértesítést követően 10 naptári napon belül a vásárlónak gondoskodnia kell a termék átvételéről. A futárszolgálat az első sikeretlen kézbesítést követő munkanapon megismétli a kiszállítást. Amennyiben ez sem jár sikerrel, a csomag visszakerül hozzánk. A vevő hibájából át nem vett küldemények szállítási- és visszaszállítási-, esetleges ismételt feladási díja a vásárlót terheli. Ilyen esetben a csomagfeladás díja kétszer kerül kiszámlázásra. A határidőn túl átvett csomagokért napi 100.- Ft tárolási díjat számolunk fel a kiértesítést követő 10. naptól. A csomag átvételekor győződjenek meg annak állapotáról, esetleges sérülés, kár esetén a futárszolgálat munkatársával vegyenek fel részletes jegyzőkönyvet! A panaszt minden estben írásban rögzíteni szükséges. Szállítási díjak: A szállítási díjak kizárólag a webáruházban megvásárolt, készleten lévő termékekre vonatkoznak. A GLS futárszolgálatnál kért kiszállítások díja egységes Budapest és vidékre 2-4 munkanapos szállítási határidővel.
A Magyar Postával kért kiszállítási díja egységes Budapest és vidékre. 10-12 munkanapos szállítási határidővel.
A szállítási díj tartalmazza az összes költséget. A feltüntetett árak az áfát tartalmazzák. Kizárólag a 100.000.-Ft-ot meg nem haladó értékű megrendelést tudjuk utánvéttel feladni, 100.000.-Ft felett előutalással van lehetőség a rendelés pénzügyi teljesítésére. A megrendelés személyes átvétele esetén szállítási díj nincsen. Fizetés: A webáruházban történt vásárlás esetén készpénzes és banki előre utalásos fizetési módok közül lehet választani. Bankkártyával történő fizetésre nincs lehetőség. A futárszolgálattal történő csomagküldésnél a küldemény ellenértékét a futárnak egy összegben, készpénzben kell kifizetni. A termék és az utánvét díjának összegéről a megrendelés visszaigazolása ad tájékoztatást. A szaküzletben (1082 Budapest, Baross u.59.) és a műhelyben (1174 Budapest, Régivám köz 37-40.) kizárólag készpénzzel tudnak fizetni. Banki előreutalás választásakor mindenképp várja meg a rendelést visszaigazoló e-mailt és csak utána intézkedjen a visszaigazolásban feltüntetett összeg utalásáról az alábbi bankszámlaszámra: Alsónémedi és Vidéke takarékszövetkezet 64400044-10400353- 00000000)! Az átutalással rendezett megrendeléseknél a pénz beérkezését követő 5 napon belül átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak kiszállításra vagy személyes átvétel esetén az átutalás teljesítése után adjuk ki a terméket. Elállási jog – kizárólag fogyasztó esetében - A jelen pontban szabályozott elállás kizárólag a Fogyasztókra vonatkoznak. Fogyasztónak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. A fogyasztót indokolás nélküli elállási jog illeti meg a termék átvételének napjától számított tizennégy napon belül. A fogyasztó az elállási jogát - a terméknek, - több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek, - több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak, - ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja. A fogyasztó jogosult elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolni. A fogyasztó az elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. A nyilatkozatot a fogyasztó személyesen, postai úton, vagy elektronikus úton küldheti vissza a társaság részére. A termék visszaküldése: A megrendelt terméket személyesen, postai úton vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza részünkre. A fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni a társaság részére. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell állni, de ezen felül semmilyen más díj vagy költség fizetésére nem köteles. A sértetlen termék visszaérkezését követő 10 napon belül átutalással rendezzük az áru értékének visszafizetését. A szállítási díj visszafizetésre nem kerül. A termékek nem rendeltetésszerű használatból eredő törés, deformitás, sérülés után visszaküldött termékek árát nem tudjuk visszafizetni. Ugyancsak nem tudjuk visszafizetni a termék teljes árát, ha a termékben bekövetkezett értékcsökkenés, a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Az ebből adód károk, értékcsökkenés a fogyasztót terhelik. Elállási joggal nem élhet, a fogyasztó - olyan termék tekintetében, amelynek ára a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási idő alatt is lehetséges ingadozásától függ; - olyan nem előre gyártott, raktáron nem levő termék esetében, amelyet a vásárló/fogyasztó utasításai alapján vagy egyedi megrendelésére, kifejezett kérése szerint került legyártásra. - olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel; - olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére végez sürgős javítási vagy karbantartási munkálatokat, Felelősség: Azokért a megrendelésekért, melyek a vásárló részéről hibásan megadott kapcsolattartási vagy szállítási adatok miatt nem valósultak meg, felelősséget nem vállalunk. Szintén nem tudunk felelősséget vállalni a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért. A kellékszavatosságra és a termékszavatosságra vonatkozó tájékoztatás 1. Kellékszavatosság Ön a társaság esetleges hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A Társaság hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a Társaság, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett. Hibás teljesítés esetén Ön, választása szerint, az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: - Kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Társaságnak - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével Önnek okozott érdeksérelmet; vagy - Igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Társaság a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a megfelelő időn belül nem tud eleget tenni, vagy ha Önnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni a Társasággal. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. 2. Termékszavatosság Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igény esetén Vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igény esetén gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója. A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. 3. Jótállás A Társaság kizárólag az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján köteles a jótállásra, amennyiben a Társaság forgalmaz olyan terméke(ke)t, amely a rendelet mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre, a rendelet szabályai szerint, jótállási kötelezettség kiterjed. Panaszkezelés: Szavatossági, jótállási igények (a továbbiakban panasz) bejelentése, továbbá egyéb a forgalmazott termékkel, a Társaság tevékenységével kapcsolatos kifogások bejelentése a Társaság levelezési, és panasz bejelentés címén, 1174 Budapest, Régivám köz 37-40. történik. A panaszkezelés módja: A Panaszos a szavatossági vagy jótállási igényét írásban köteles bejelenteni a Társaságnak. Ha a Panaszos személyesen jelenik meg a vállalkozás a Panaszos szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti - a Panaszos nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez, - a Panaszos és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott termék(ek) megnevezését, vételárát, - a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját, - a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását, - szavatossági vagy jótállási igénye alapján a Panaszos által érvényesíteni kívánt jogot. Személyes panaszkezelésre kizárólag a 1174 Budapest, Régivám köz 37-40. sz. alatt van lehetőség. A Panaszosnak kell igazolni a szerződés megkötését a Társasággal, a megrendelés, visszaigazolás, számla bemutatásával. A társaság az írásban bejelentett, illetve jegyzőkönyvben felvett panaszt 30 napon belül kivizsgálja, és írásban értesíti a Panaszost igényének teljesíthetőségéről, vagy az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, az illetékes békéltető testület nevéről és székhelyének postai címéről. A Társasággal szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) rendezése, a Társaság székhelye szerint illetékes - békéltető testület: Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület, cím: 1012 Budapest, Logodi utca 22-24. Telefon: 06-1-201-4102, E-mail: ofe@ofe.hu - fogyasztóvédelmi hatóság: Budapest Főváros Kormányhivatala Műszaki, Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7., Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144. Telefonszám: +36-1 450-2598, E-mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu - bíróság: Pesti Központi Kerületi Bíróság Postacím: 1887 Budapest, Pf. 28. Cím: 1055 Budapest, Markó u. 25. A digitális adattartalom működése a digitális adattartalom működéséről, valamint az alkalmazandó műszaki védelmi intézkedésről; u) a digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való együttműködési képességéről a vállalkozástól ésszerűen elvárható ismereteknek megfelelően; A weblapon nem használunk cooki et Nem mentjük el az adatait a szerverre, hanem e-mailben továbbítjuk, a megrendelést. Az e-mailt mint már írtuk a rendelt árú leszállítása után töröljük. A weblap biztonsága érdekében a látogató adata, ip címe is továbbításra kerül az e-maillel. A látogatói statisztika szintén alap adatokat gyűjt a webshop biztonsági védelme miatt, operációs rendszer a weblap jobbítása miatt, valamint a látogatott oldalak megtekintésének sorrendje és eltöltött idő ami segít a vásárlók szokásainak a hatékony kiszolgálásában. Ezek az adatok 30 nap után automatikusan törlődnek. A weblapon lévő bármilyen kép vagy adat a Makai Rugókészítő Kft. tulajdona ezért ezek másolása az engedélyünk nélkül Tilos! A jelen Általános Szerződési Feltételek Hatályos: 2016.01.11. napjától visszavonásig és/vagy módosításáig. Rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött szerződésekre kell alkalmazni, korábbi szerződésekre a hatályba lépést megelőző általános szerződési feltételek rendelkezései az irányadóak. | ||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||