>

  Húzórugók 
 Nyomórugók
 Torziósrugók
 Kúposrugók
 Garázskapurugók
 Garázskapu kiegészitök
 Egyéb rugók, karikák
 Lakatok, Zárak, Kulcsok
 Beírós címkék, Kulcskarikák
 Zárrugó, Kilincsrugó
 Villanyszerelési termékek
 Csavarok, popszegecsek
 Biztosítószegek
 Névtábla
 Csöhajlítórugók
 Mérőszalag, egyéb termékek

Vásárlási feltételek!
(a vásárlási feltételek elfogadása kötelező, erre a rendelés elküldésénél van lehetőség! A nem elfogadás esetén a rendelés érvénytelen)
-------------------------------------------------------------------
Általános Szerződési Feltételek
Vásárlói Tájékoztató

Tisztelt Vásárló! Ön a MAKAI Rugókészítő Kft. által üzemeltetett webáruház használatára
vonatkozó általános szerződési feltételeket olvassa. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe
szolgáltatásainkat, amennyiben az általános szerződési feltételek minden pontjával egyetért,
és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A vállalkozás adatai:
Név: MAKAI Rugókészítő Kft.
Székhely: 1174 Budapest, Régivám köz 37-40.
Telephely: 1082 Budapest, Baross u.59.
Adószám: 12774711-2-42
Cégjegyzékszám: 01-09-955261
Számlavezető bank: MBH Bank Nyrt.
Számlaszám: 64400044-10400353-00000000
Képviselő: Makai Mónika ügyvezető

Elérhetőségre vonatkozó adatok:
Telefon: +361/253-0720
           
+3670/583-9242
(mindkét telefonszám elérhetősége: hétköznapokon 6:00-14:30 között)
Fax: +361/253-0719
Webolal: www.rugokeszites.hu
             
www.rugoshop.hu
E-mail: makairugo@gmail.com
           makai.rugoshop@gmail.com

Levelezési és panasz bejelentés címe: 1174 Budapest, Régivám köz 37-40.

Adatvédelmi tájékoztató

A MAKAI Rugókészítő Kft., a továbbiakban Társaság az adatkezelést az információs
önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény
szabályainak megtartásával kezeli.

A Társaság az online értékesítési tevékenységével kapcsolatosan, szerződés létrehozása,
tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, a szerződésből
származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából
kezeli a vásárlók / regisztrált felhasználók személyes adatait - név, lakcím, elérhetőség
(telefon, email), számlázási cím -, valamint a szolgáltatás igénybevételének időpontjára,
időtartamára és helyére - szállítási cím - vonatkozó adatokat. A Társaság a szolgáltatás
nyújtása céljából kezelheti azon személyes adatokat, amelyek a szolgáltatás nyújtásához
technikailag elengedhetetlenül szükségesek.

A Társaság a kezelt adatokat töröli a szerződés létrejöttének elmaradása, a szerződés
megszűnése, a számlázás, valamint a teljesítéssel kapcsolatos követelések érvényesítését
követően.

A Társaság a szolgáltatása hatékonyságának növelése, az igénybe vevőknek címzett
elektronikus hirdetés vagy egyéb címzett tartalom eljuttatása, piackutatás céljából - hírlevél
szolgáltatásra - csak az adatkezelési cél előzetes meghatározása mellett és az igénybe vevő
hozzájárulása alapján kezelhet.

Az e célból kezelt adatokat törölni kell, ha az adatkezelési cél megszűnt, vagy az igénybe
vevő így rendelkezik.

Az Öntől kért adatokat hatóságok, bíróságok részére erre vonatkozó kötelezés, vagy erre
vonatkozó jogszabályi előírások esetén adjuk át.

Az adatok megismerésére jogosult a szállítást végző cég, a szállítás teljesítéséhez szükséges
mértékben.

A vásárló kérelmezheti a Társaságtól 
- tájékoztatását személyes adatai kezeléséről,
- személyes adatainak helyesbítését,
- személyes adatainak törlését.

Ha a vásárló a személyes adatai törlését kéri, és a törölni kért személyes adat(ok) nélkül a
Társaság a megrendelést teljesíteni nem tudja, ebben az esetben a személyes adat törlésével
elveszti a vásárló a jogosultságát a megrendelést teljesítéséhez.

Ha korábban megrendelést küldött el, akkor a megrendeléshez az elküldés pillanatában
érvényes adatok lettek csatolva. A megrendeléshez kapcsolt személyes adatairól tájékoztatást,
ezek módosítását vagy törlését a Társaságnál személyesen, telefonon vagy e-mailben
kezdeményezheti.

Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 10
napon belül, közérthető formában, a regisztrált felhasználó erre irányuló kérelmére írásban
megadja a tájékoztatást. Ha a regisztrált felhasználó kérelmét jogosnak találja, akkor
haladéktalanul intézkedik a személyes adatainak helyesbítése vagy törlése érdekében.

Ha a regisztrált felhasználó nem elégedett a Társaság válaszával, akkor személyes adatai
védelméhez való jogát polgári bíróság előtt érvényesítheti, továbbá a Nemzeti Adatvédelmi és
Információszabadság Hatósághoz ( www.naih.hu/kapcsolat.html ) fordulhat.

A webáruházban megvásárolható termékek:
A webáruházban megvásárolható termékeket kategóriákra bontva találja meg a
,,RENDELHETŐ TERMÉKEK” között. A különböző típusú rugókat a huzalvastagságuk
szerint osztályoztuk. A terméklistáról kiválasztott termék nevére kattintva elérhetők a termék
paraméterei (mérete, ára, egyéb információk). 

A termékeket bemutató képek bizonyos esetben a rugók menetszámát tekintve eltérhetnek a
ténylegestől. Ezeknél a termékeknél a képek melletti infókban ,, A fent látható kép
illusztráció” szöveg jelenik meg.

A vásárlás menete:

A www.rugoshop.hu weboldalon történő vásárlás nem igényel előzetes regisztrációt.
Megrendelés esetén a számlázáshoz és postázáshoz szükséges adatok megadása és a vásárlási
feltételek elfogadása elengedhetetlen.

Rendelések feladására a hét bármely napján lehetősége van, de azokat csak munkanapokon
tudjuk feldolgozni. Esetleges zárva tartásainkról a nyitó oldalon jól látható helyen tájékoztatni
fogjuk.

A terméket a ,,KOSÁRBATESZEM” gombra kattintva tudja kiválasztani, ahol még ezt
megelőzően, de ezután is lehetősége van a darabszám megadására vagy módosítására a ,,DB”
gombra kattintva.  Innen visszaléphet és folytathatja a vásárlást, törölheti kosarának tartalmát
vagy tovább léphet a rendelés folyamatában. A számlázási és szállítási adatok megadása után,
kiválaszthatja, hogyan szeretné átvenni az árut és lehetősége van megadni egyéb
információkat, akár a termékkel, akár a szállítással kapcsolatban. A ,,RENDELÉS
KÜLDÉSE” gombbal véglegesíti rendelését.

Rendelésének jóváhagyása előtt, kérjük mindig olvassa el a vásárlói tájékozatót! 

Ajánlati kötöttség, megrendelés visszaigazolása:

A megrendeléseket minden esetben elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán
belül  visszaigazoljuk. Amennyiben a leadott rendeléséről semmilyen visszajelzést nem kap,
kérjük vegye fel velünk telefonon vagy e-mailen a kapcsolatot! 
Ha nem kapja meg legkésőbb 48 órán belül a visszaigazolást, ebben az esetben mentesül az
ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt terméket nem köteles átvenni.
A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe
vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

A megrendelés visszaigazolása tartalmazza a megrendelés során megadott adatokat, így a
vevő adatait, szállítási helyet, számlázási címet, megrendelt termék(ek) megnevezését, árát, a
választott fizetési és szállítási módot, a szállítás költségét, a rendelés azonosító számát,
valamint a vásárló rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

A megrendelés visszaigazolásától számított 5 munkanapon belül megkezdjük a készleten lévő
termékek összekészítését. Készlethiány esetén tájékoztatást küldünk a várható gyártási
határidőről, mely után megerősítheti rendelését vagy elállhat tőle.

Szerződés létrejötte és megszűnése:

A felek között a szerződés a megrendelés elfogadásával, visszaigazolásával jön létre, és a
szerződés teljesítésével – a vételár megfizetésével és a megrendelés szolgáltatásával - szűnik
meg.
A szerződés magyar nyelven jön létre.
A szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári
Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások,
valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló
2001. évi CVIII. törvény szabályai vonatkoznak. A Társaság és fogyasztó által kötött
szerződésekre alkalmazni kell továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések
részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletet.

Jelen szerződés a Társaság által nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül
megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Az Általános Szerződési Feltétel a a felek között létrejött elektronikus úton megkötött
szerződés részét képezi.

Az Általános Szerződési Feltétel letölthető az alábbi linkről: Itt töltheti le!

A termékek ára:

A termékeknél feltüntetett vételárak forintban értendők és az áfát tartalmazzák.

Szállítás:

Kizárólag belföldre szállítunk.

A megrendelt áru átvételére a GLS futárszolgálat és Magyar Postán keresztül, vagy
személyesen van lehetősége.
A rendelés összekészítéséről a szállítást megelőző napon e-mailben értesítést kap a
futárszolgálattól, személyes átvétel esetén, telefonon értesítjük.

Személyesen szaküzletünkben a 1082 Budapest, Baross u.59. szám alatt hétköznapokon 8:00-
16:30 között vagy műhelyünkben 1174 Budapest, Régivám köz 37-40. alatt hétköznapokon
6:00-14:30 között.
Személyes átvétel választása esetén telefonos értesítést kap a csomag átvételéről. A
kiértesítést követően 10 naptári napon belül a vásárlónak gondoskodnia kell a termék
átvételéről.

A futárszolgálat az első sikeretlen kézbesítést követő munkanapon megismétli a kiszállítást.
Amennyiben ez sem jár sikerrel, a csomag visszakerül hozzánk. A vevő hibájából át nem vett
küldemények szállítási- és visszaszállítási-, esetleges ismételt feladási díja a vásárlót terheli.
Ilyen esetben a csomagfeladás díja kétszer kerül kiszámlázásra.

A határidőn túl átvett csomagokért napi 100.- Ft tárolási díjat számolunk fel a kiértesítést
követő 10. naptól.

A csomag átvételekor győződjenek meg annak állapotáról, esetleges sérülés, kár esetén a
futárszolgálat munkatársával vegyenek fel részletes jegyzőkönyvet! A panaszt minden estben
írásban rögzíteni szükséges.

Szállítási díjak:

A szállítási díjak kizárólag a webáruházban megvásárolt, készleten lévő termékekre vonatkoznak.

A GLS futárszolgálatnál kért kiszállítások díja egységes Budapest és vidékre
2-4 munkanapos szállítási határidővel.

Csomag súly
Utánvét
Előre utalás
0.1 - 3 kg
2950,-Ft
2850,-Ft
3 - 10 kg
3300,-Ft
3200,-Ft
10- 20 kg
3950,-Ft
3850,-Ft
max 35 kg
egyedi díjszabás
egyedi díjszabás

A Magyar Postával kért kiszállítási díja egységes Budapest és vidékre.
10-12 munkanapos szállítási határidővel.

Csomag súly
Utánvét
Előre utalás
0.1 - 5 kg
5000,-Ft
4900,-Ft
5 - 15 kg
6500,-Ft
6400,-Ft
max 25 kg7000,-Ft
6900,-Ft




A szállítási díj tartalmazza az összes költséget.


A feltüntetett árak az áfát tartalmazzák.

Kizárólag
a 100.000.-Ft-ot meg nem haladó értékű megrendelést tudjuk utánvéttel
feladni,
100.000.-Ft felett előutalással van lehetőség a rendelés pénzügyi teljesítésére.

A megrendelés személyes átvétele esetén szállítási díj nincsen.

Fizetés:

A webáruházban történt vásárlás esetén készpénzes és banki előre utalásos fizetési módok
közül lehet választani. Bankkártyával történő fizetésre nincs lehetőség.
A futárszolgálattal történő csomagküldésnél a küldemény ellenértékét a futárnak egy
összegben, készpénzben kell kifizetni. A termék és az utánvét díjának összegéről a
megrendelés visszaigazolása ad tájékoztatást.
A szaküzletben (1082 Budapest, Baross u.59.) és a műhelyben (1174 Budapest, Régivám köz
37-40.) kizárólag készpénzzel tudnak fizetni.

Banki előreutalás választásakor mindenképp várja meg a rendelést visszaigazoló e-mailt és
csak utána intézkedjen a visszaigazolásban feltüntetett összeg utalásáról az alábbi
bankszámlaszámra: Alsónémedi és Vidéke takarékszövetkezet 64400044-10400353-
00000000)!  Az átutalással rendezett megrendeléseknél a pénz beérkezését követő 5 napon
belül átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak kiszállításra vagy személyes átvétel esetén az
átutalás teljesítése után adjuk ki a terméket.

Elállási jog – kizárólag fogyasztó esetében -

A jelen pontban szabályozott elállás kizárólag a Fogyasztókra vonatkoznak.
Fogyasztónak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül
eljáró természetes személy.

A fogyasztót indokolás nélküli elállási jog illeti meg a termék átvételének napjától számított
tizennégy napon belül.
A fogyasztó az elállási jogát
- a terméknek,
- több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az
utoljára szolgáltatott terméknek,
- több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy
darabnak,
- ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első
szolgáltatásnak, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy
általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
A fogyasztó jogosult elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének
napja közötti időszakban is gyakorolni.

A fogyasztó az elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. A
nyilatkozatot a fogyasztó személyesen, postai úton, vagy elektronikus úton küldheti vissza a
társaság részére.

A termék visszaküldése:

A megrendelt terméket személyesen, postai úton vagy futárszolgálat segítségével juttathatja
vissza részünkre.

A fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának
közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni a társaság részére. A határidő
betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell állni, de ezen felül semmilyen más
díj vagy költség fizetésére nem köteles.
A sértetlen termék visszaérkezését követő 10 napon belül átutalással rendezzük az áru
értékének visszafizetését. A szállítási díj visszafizetésre nem kerül.

A termékek nem rendeltetésszerű használatból eredő törés, deformitás, sérülés után
visszaküldött termékek árát nem tudjuk visszafizetni. Ugyancsak nem tudjuk visszafizetni a
termék teljes árát, ha a termékben bekövetkezett értékcsökkenés, a termék jellegének,
tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó
használat miatt következett be. Az ebből adód károk, értékcsökkenés a fogyasztót terhelik.

Elállási joggal nem élhet, a fogyasztó

- olyan termék tekintetében, amelynek ára a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az
elállási idő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
- olyan nem előre gyártott, raktáron nem levő termék esetében, amelyet a vásárló/fogyasztó
utasításai alapján vagy egyedi megrendelésére, kifejezett kérése szerint került legyártásra.
- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul
vegyül más termékkel;
- olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére
végez sürgős javítási vagy karbantartási munkálatokat,

Felelősség:

Azokért a megrendelésekért, melyek a vásárló részéről hibásan megadott kapcsolattartási
vagy szállítási adatok miatt nem valósultak meg, felelősséget nem vállalunk.
Szintén nem tudunk felelősséget vállalni a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért.
A kellékszavatosságra és a termékszavatosságra vonatkozó tájékoztatás

1. Kellékszavatosság

Ön a társaság esetleges hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági
igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
A Társaság hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a
szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít
hibásan a Társaság, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a
szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Hibás teljesítés esetén Ön, választása szerint, az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
- Kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog
teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Társaságnak - másik kellékszavatossági igény teljesítésével
összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás
hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog
teljesítésével Önnek okozott érdeksérelmet; vagy
- Igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, a hibát a kötelezett költségére maga
kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Társaság a kijavítást
vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a megfelelő időn belül nem tud eleget
tenni, vagy ha Önnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön
viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni a Társasággal.

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon
belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

A kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el.
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági igénye a
teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el.

2. Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát
vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igény esetén Vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (termék)
hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a
kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a
terméket cserélje ki.

A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba
hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott
leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igény esetén gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.
A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A
hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell
tekinteni.
A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított
két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással
párhuzamosan nem érvényesíthet.

3. Jótállás

A Társaság kizárólag az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján köteles a jótállásra, amennyiben a Társaság
forgalmaz olyan terméke(ke)t, amely a rendelet mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási
cikkekre, a rendelet szabályai szerint, jótállási kötelezettség kiterjed.

Panaszkezelés:

Szavatossági, jótállási igények (a továbbiakban panasz) bejelentése, továbbá egyéb a
forgalmazott termékkel, a Társaság tevékenységével kapcsolatos kifogások bejelentése a
Társaság levelezési, és panasz bejelentés címén, 1174 Budapest, Régivám köz 37-40. történik.

A panaszkezelés módja:

A Panaszos a szavatossági vagy jótállási igényét írásban köteles bejelenteni a Társaságnak.
Ha a Panaszos személyesen jelenik meg a vállalkozás a Panaszos szavatossági vagy jótállási
igényéről jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti
- a Panaszos nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben
rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez,
- a Panaszos és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott termék(ek) megnevezését,
vételárát,
- a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- szavatossági vagy jótállási igénye alapján a Panaszos által érvényesíteni kívánt jogot.

Személyes panaszkezelésre kizárólag a 1174 Budapest, Régivám köz 37-40. sz. alatt van
lehetőség.

A Panaszosnak kell igazolni a szerződés megkötését a Társasággal, a megrendelés,
visszaigazolás, számla bemutatásával.

A társaság az írásban bejelentett, illetve jegyzőkönyvben felvett panaszt 30 napon belül
kivizsgálja, és írásban értesíti a Panaszost igényének teljesíthetőségéről, vagy az igény
elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, az
illetékes békéltető testület nevéről és székhelyének postai címéről.

A Társasággal szemben felmerülő vitás ügyek (fogyasztói jogvita) rendezése, a Társaság
székhelye szerint illetékes
- békéltető testület: Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület, cím: 1012 Budapest, Logodi
utca 22-24. Telefon: 06-1-201-4102, E-mail: ofe@ofe.hu

 

- fogyasztóvédelmi hatóság: Budapest Főváros Kormányhivatala Műszaki, Engedélyezési
és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7., Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.
Telefonszám: +36-1 450-2598, E-mail: fogyved_kmf_budapest@nfh.hu

- bíróság: Pesti Központi Kerületi Bíróság
Postacím: 1887 Budapest, Pf. 28.
Cím: 1055 Budapest, Markó u. 25.

A digitális adattartalom működése
a digitális adattartalom működéséről, valamint az alkalmazandó műszaki védelmi
intézkedésről;

u) a digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való együttműködési képességéről a
vállalkozástól ésszerűen elvárható ismereteknek megfelelően;


A weblapon nem használunk cooki et Nem mentjük el az adatait a szerverre,
hanem e-mailben továbbítjuk, a megrendelést. Az e-mailt mint már
írtuk a rendelt árú leszállítása után töröljük.

A weblap biztonsága érdekében a
látogató adata, ip címe is továbbításra kerül az e-maillel.

A látogatói statisztika szintén alap
adatokat gyűjt a webshop biztonsági védelme miatt, operációs
rendszer a weblap jobbítása miatt, valamint a látogatott oldalak
megtekintésének sorrendje és eltöltött idő ami segít a
vásárlók szokásainak a hatékony kiszolgálásában. Ezek az
adatok 30 nap után automatikusan törlődnek.

A weblapon lévő bármilyen kép vagy
adat a Makai Rugókészítő Kft. tulajdona ezért ezek másolása az
engedélyünk nélkül Tilos!


A jelen Általános Szerződési Feltételek Hatályos: 2016.01.11. napjától visszavonásig
és/vagy módosításáig. Rendelkezéseit csak a hatálybalépését követően kötött
szerződésekre kell alkalmazni, korábbi szerződésekre a hatályba lépést megelőző
általános szerződési feltételek rendelkezései az irányadóak.

A kosara jelenleg üres!